Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоценко, Т. А.-
dc.date.accessioned2024-01-22T12:50:46Z-
dc.date.available2024-01-22T12:50:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1567-
dc.descriptionДоценко Т. А. Кар’єра публічних службовців в умовах реформування системи державного управління в Україні = Career of civil servants in the conditions of reforming the system of public governance in Ukraine / Т. А. Доценко // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2020. – № 8. – C. 540–562. – Бібліогр. 19 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті подано аналіз проблеми управління кар’єрою публічних службовців в умовах реформування системи державного управління в Україні. Представлені результати оцінки реформи державного управління та описано фактори, що сприяють успішній кар’єрі публічних службовців, зокрема професіоналізм, мотивація, мобільність, кваліфікація та ін. На сьогодні кожен державний орган заснований на принципі бюрократії. Для ефективного управління суспільством, державою значущими є кадри, які складають бюрократичний апарат. Державний службовець здатний дієво керувати лише в тому випадку, якщо він займає саме «своє» місце з точки зору професійних і особистісних якостей, володіє необхідними ресурсами для трудової діяльності й отримує задоволення від роботи. Констатовано неефективність системи управління професійною кар’єрою публічних службовців, акцентовано увагу на таких проблемах як: неготовність персоналу до моделювання професійної кар’єри, нерозуміння процесів групової динаміки, зокрема механізмів взаємодії та лідерства в професійних групах тощо. Показано що наявність різноманітних теоретичних підходів щодо поняття «кар’єри» знаходить вираження в її наповненості різними складовими. Кар’єра здійснює комбінування в собі таких напрямів діяльності як: вдосконалення рівня професійного, особистісного, загальнокультурного розвитку, різноманітні та різнопланові заходи щодо само презентації, самореклами, формування, зміцнення, підтримки всіх необхідних взаємозв’язків ,котрі сприяють тому, аби реальне внутрішнє зростання було помітним та поміченим й відповідним чином оцінено у середовищі службовців, та відображено у формі зовнішнього зростання (підвищення по службі, оплата праці тощо). Повноцінний розвиток кар’єри практично є неможливим без сприяння кар’єрного середовища, спрямованого на забезпечення необхідних умов щодо зростання та реалізації зростаючого потенціалу особистості. The article presents an analysis of the problem of career management of public servants in the context of public administration reform in Ukraine. The results of the evaluation of public administration reform are presented and the factors contributing to the successful career of public servants are described, in particular professionalism, motivation, mobility, qualification, etc. Today, every state body is based on the principle of bureaucracy. For the effective management of society, the state is important personnel who make up the bureaucracy. A civil servant is able to effectively manage only if he occupies «his» place in terms of professional and personal qualities, has the necessary resources for work and enjoys work. The inefficiency of the system of professional career management of public servants is stated, attention is focused on such problems as: unwillingness of staff to model professional careers, misunderstanding of group dynamics processes, including mechanisms of interaction and leadership in professional groups, etc. It is shown that the presence of various theoretical approaches to the concept of «career» is expressed in its fullness of different components. The career combines such areas of activity as: improving the level of professional, personal, cultural development, various and diverse activities for self-presentation, self-promotion, formation, strengthening, maintaining all the necessary relationships that contribute to real internal growth. was noticeable and noticed and appropriately evaluated among employees, and reflected in the form of external growth (promotion, remuneration, etc.). Full career development is practically impossible without the assistance of a career environment aimed at providing the necessary conditions for growth and realization of the growing potential of the individual.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectреформа державного управлінняuk_UA
dc.subjectкар’єра публічних службовцівuk_UA
dc.subjectпрофесійна кар’єраuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectpublic administration reformuk_UA
dc.subjectcareer of public servantsuk_UA
dc.subjectprofessional careeruk_UA
dc.titleКар’єра публічних службовців в умовах реформування системи державного управління в Україніuk_UA
dc.title.alternativeCareer of civil servants in the conditions of reforming the system of public governance in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2020 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Доценко Т. А..pdf448.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.