Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимофєєв, С. П.-
dc.contributor.authorКолесниченко, О. О.-
dc.date.accessioned2024-01-22T07:05:25Z-
dc.date.available2024-01-22T07:05:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1554-
dc.descriptionТимофєєв С. П. Стратегічні завдання розвитку Інституту публічних закупівель = Strategic development tasks institute of public procurement / С. П. Тимофєєв, О. О. Колесниченко // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2020. – № 7. – C. 234–252. – Бібліогр. 17 назв.uk_UA
dc.description.abstractВ даній статті автор аналізує сучасний стан сфери публічних закупівель в Україні, вказуючи, що останнім часом науковці приділяють даній сфері все більшу увагу, досліджує досвід проведення публічних закупівель в провідних зарубіжних країнах, який можна імплементувати в Україні. Вказує, що основні поняття діючої моделі контрактної системи залишаються поза загальнообов'язкових і формально певних категорій в умовах нестабільності законодавчого регулювання. Формулює задачу систематизації понятійного і термінологічного апарату для виділення і розмежування окремих сегментів ринку закупівель. Виконаний огляд міжнародних і національних документів дозволяє з певною мірою умовності систематизувати інформацію про масштаби регулювання закупівель в розглянутих країнах. На сучасному етапі розвитку світової економіки спостерігається загальна тенденція до посилення ролі контрактних систем управління громадськими закупівлями. При цьому в країнах з розвиненою конкурентною економікою контрактні системи мають широкий функціонал не тільки в сфері громадських закупівель. У відповідній директиві Європейського союзу (ЄС) також використовується термін public procurement (публічні закупівлі), під яким слід розуміти закупівлі влади будь-якого рівня і юридичних осіб, які регулюються публічним правом. Пропонується розділити систему регулювання закупівель на три самостійних сегмента: закупівлі держави; закупівлі державних підприємств; закупівлі комунальних та /або інфраструктурних підприємств. Це дозволить, з одного боку, розширити межі контрактної системи а з іншого – розробити більш сегментовані і «адресні» механізми регулювання закупівель. Максимальний масштаб регулювання закупівель спостерігається в директивах ЄС і правових актах розглянутих європейських країн, де предметом регулювання виступають, в тому числі, закупівлі структур, регульованих публічним правом. Доходить висновку, що розглянутий стратегічний підхід до формування контрактної моделі передбачає розробку і реалізацію нової закупівельної політики і системи нормативного правового регулювання в сфері суспільних закупівель. In this article the author analyzes the current state of public procurement in Ukraine, pointing out that recently scientists are paying more attention to this field, examines the experience of public procurement in leading foreign countries, which can be implemented in Ukraine. Indicates that the basic concepts of the current model of the contract system remain outside the mandatory and formally defined categories in the conditions of legislative instability. Formulates the task of systematizing the conceptual and terminological apparatus to distinguish and differentiate individual segments of the procurement market. The completed review of international and national documents makes it possible, to some extent, to condition the systematization of the scope of procurement regulation in the countries concerned. The maximum scale of procurement regulation is observed in the EU directives and legal acts of the European countries under consideration, including the procurement of structures governed by public law. Thus, the creation of an effective contract procurement system should be one of the key priorities of the Ukrainian economy's development strategy. Due to the variability in the use of different contractual agreements, the state can generate effective demand and, on a mutually beneficial basis, involve private business in solving socially significant tasks in the face of budget constraints and economic difficulties. It is proposed to divide the procurement regulation system into three separate segments: government procurement; procurement of state-owned enterprises; procurement of utility and / or infrastructure enterprises. This will allow, on the one hand, to expand the boundaries of the contract system and, on the other, to develop more segmented and 'targeted' procurement regulation mechanisms. It is concluded that the considered strategic approach to the formation of the contract model involves the development and implementation of a new procurement policy and regulatory system in the field of public procurement.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectпублічні закупівліuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectзавданняuk_UA
dc.subjectзакупівельна політикаuk_UA
dc.subjectнормативно-правове регулюванняuk_UA
dc.subjectpublic procurementuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjecttasksuk_UA
dc.subjectpurchasing policyuk_UA
dc.subjectregulatory regulationuk_UA
dc.titleСтратегічні завдання розвитку Інституту публічних закупівельuk_UA
dc.title.alternativeStrategic development tasks institute of public procurementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимофєєв С. П., Колесниченко О. О..pdf547.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.