Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1554
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тимофєєв, С. П. | - |
dc.contributor.author | Колесниченко, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T07:05:25Z | - |
dc.date.available | 2024-01-22T07:05:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | 2616-6216 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1554 | - |
dc.description | Тимофєєв С. П. Стратегічні завдання розвитку Інституту публічних закупівель / С. П. Тимофєєв, О. О. Колесниченко // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2020. – № 7. – C. 234–252. – Бібліогр. 17 назв. | uk_UA |
dc.description.abstract | В даній статті автор аналізує сучасний стан сфери публічних закупівель в Україні, вказуючи, що останнім часом науковці приділяють даній сфері все більшу увагу, досліджує досвід проведення публічних закупівель в провідних зарубіжних країнах, який можна імплементувати в Україні. Вказує, що основні поняття діючої моделі контрактної системи залишаються поза загальнообов'язкових і формально певних категорій в умовах нестабільності законодавчого регулювання. Формулює задачу систематизації понятійного і термінологічного апарату для виділення і розмежування окремих сегментів ринку закупівель. Виконаний огляд міжнародних і національних документів дозволяє з певною мірою умовності систематизувати інформацію про масштаби регулювання закупівель в розглянутих країнах. На сучасному етапі розвитку світової економіки спостерігається загальна тенденція до посилення ролі контрактних систем управління громадськими закупівлями. При цьому в країнах з розвиненою конкурентною економікою контрактні системи мають широкий функціонал не тільки в сфері громадських закупівель. У відповідній директиві Європейського союзу (ЄС) також використовується термін public procurement (публічні закупівлі), під яким слід розуміти закупівлі влади будь-якого рівня і юридичних осіб, які регулюються публічним правом. Пропонується розділити систему регулювання закупівель на три самостійних сегмента: закупівлі держави; закупівлі державних підприємств; закупівлі комунальних та /або інфраструктурних підприємств. Це дозволить, з одного боку, розширити межі контрактної системи а з іншого – розробити більш сегментовані і «адресні» механізми регулювання закупівель. Максимальний масштаб регулювання закупівель спостерігається в директивах ЄС і правових актах розглянутих європейських країн, де предметом регулювання виступають, в тому числі, закупівлі структур, регульованих публічним правом. Доходить висновку, що розглянутий стратегічний підхід до формування контрактної моделі передбачає розробку і реалізацію нової закупівельної політики і системи нормативного правового регулювання в сфері суспільних закупівель. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ємельянова Т. В. | uk_UA |
dc.subject | публічні закупівлі | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | завдання | uk_UA |
dc.subject | закупівельна політика | uk_UA |
dc.subject | нормативно-правове регулювання | uk_UA |
dc.title | Стратегічні завдання розвитку Інституту публічних закупівель | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 2020 рік |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тимофєєв С. П., Колесниченко О. О..pdf | 547.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.