Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, Л. В.-
dc.contributor.authorГорушко, К. В.-
dc.contributor.authorКрикун, О. Д.-
dc.contributor.authorПетрик, С. М.-
dc.date.accessioned2024-01-19T10:07:54Z-
dc.date.available2024-01-19T10:07:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1542-
dc.descriptionСоціальна політика щодо захисту громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи: стан та перспективи у Житомирській області / Л. В. Сергієнко, К. В. Горушко, О. Д. Крикун, С. М. Петрик // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2019. – № 6. – C. 925–955. – Бібліогр. 13 назв.uk_UA
dc.description.abstractСоціальна політика щодо захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи є актуальною проблематикою у системі публічного управління, зважаючи на наступні обставини. По-перше, масштабність та значущість наслідків даної техногенної аварії, які мають місце у сучасних умовах. По-друге, чисельність осіб, які мають право на соціальні гарантії та компенсаційні виплати, відповідно до чинного законодавства. По-третє, обмеженість бюджету, в умовах ведення операції об’єднаних сил та інших заходів забезпечення миру та прав громадян. Та по-четверте, враховуючи соціальну орієнтованість України, на даному етапі розвитку, та позиціонування її як соціальної держави. Метою статті є оцінка стану та визначення перспектив соціальної політики захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у Житомирській області. Таким чином, на прикладі Житомирської області, було проведено оцінку стану та перспектив соціальної політики щодо захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у контексті здійснення аналізу даних щодо фінансування компенсаційних виплат та забезпечення законодавчо встановлених соціальних гарантій. Внаслідок дослідження механізму соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в Житомирській області слід зазначити наступне. У першу чергу, слід зазначити, що видатки на виплату компенсацій, допомоги фінансуються за рахунок державного та обласного бюджетів, однак, обсяг фінансування залежить від дохідної частини Державного Бюджету України. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету можливо здійснювати лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Натомість, за рахунок програми «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» здійснюється виплата 15 видів компенсаційних виплат та допомоги постраждалим громадянам та потерпілим дітям.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectсоціальна політикаuk_UA
dc.subjectЧорнобильська катастрофаuk_UA
dc.subjectсоціальний захист громадянuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectоргани публічної владиuk_UA
dc.subjectоргани державної владиuk_UA
dc.subjectЧАЕСuk_UA
dc.titleСоціальна політика щодо захисту громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи: стан та перспективи у Житомирській областіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019 рік



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.