Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єгоров, С. А. | - |
dc.contributor.author | Андріяш, В. І. | - |
dc.contributor.author | Штирьов, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-19T09:15:51Z | - |
dc.date.available | 2024-01-19T09:15:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 2616-6216 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535 | - |
dc.description | Єгоров С. А. Реформування адміністративно-територіального устрою Миколаївщини як шлях до здійснення децентралізації / С. А. Єгоров, В. І. Андріяш, О. М. Штирьов // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2019. – № 6. – C. 753–776. – Бібліогр. 17 назв. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті приділено увагу аналізу основних подій та процесів що відбулись протягом 2014-2019 років у царині децентралізації на Миколаївщині. Зауважено що аналіз чинного законодавства та його застосування, а також дослідження зарубіжного досвіду інших держав засвідчує що є найважливіші «виклики» що висуває влада до суспільства можуть вирішувати лише структури де немає авторитарної монополії, а де є мультицентральний поділ повноважень. Показано, що система місцевого самоврядування є одним з головних механізмів реалізації державної політики у житлово-комунальному господарстві, соціальній сфері, послугах міського транспорту, територіальному благоустрою тощо. Прийняття рішень органів місцевого самоврядування з більшості питань місцевого значення небайдуже для центральних та регіональних органів влади, оскільки економічне та політичне становище країни залежить від їх рішень. У висновках наголошено що сама децентралізація не вирішить усіх наявних проблем, якщо національна реформа не принесе з собою критичну масу політичних лідерів особливо на регіональному рівні та державних службовців на рівні місцевого самоврядування, які отримують достатньо високу матеріальну винагороду та будуть практично обізнані у найкращих практиках прозорого та підзвітного надання державних та муніципальних послуг, щоб протистояти і протидіяти українським реаліям з їх високим рівнем корумпованості, та потягом до елітарності та влади. Тобто ключовим фактором у боротьбі з корупцією та інших проблем є не децентралізація, а професійні посадові особи; зокрема, люди з управлінським досвідом, які прагнуть внести прозорість до повсякденних функцій місцевого самоврядування - починаючи навіть з дрібних деталей, таких як компонування адміністративних будівель, де державні службовці помітніші та доступніші в офісах відкритого плану, замість того, щоб ховатися у теренах дверей та коридорів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Ємельянова Т. В. | uk_UA |
dc.subject | адміністративно-територіальний устрій | uk_UA |
dc.subject | децентралізація | uk_UA |
dc.subject | територіальна громада | uk_UA |
dc.subject | органи місцевого самоврядування | uk_UA |
dc.subject | територіальна організація влади | uk_UA |
dc.title | Реформування адміністративно-територіального устрою Миколаївщини як шлях до здійснення децентралізації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 2019 рік |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Єгоров С. А., Штирьов О. М., Андріяш В. І..pdf | 408.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.