Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄгоров, С. А.-
dc.contributor.authorАндріяш, В. І.-
dc.contributor.authorШтирьов, О. М.-
dc.date.accessioned2024-01-19T09:15:51Z-
dc.date.available2024-01-19T09:15:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535-
dc.descriptionЄгоров С. А. Реформування адміністративно-територіального устрою Миколаївщини як шлях до здійснення децентралізації / С. А. Єгоров, В. І. Андріяш, О. М. Штирьов // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2019. – № 6. – C. 753–776. – Бібліогр. 17 назв.uk_UA
dc.description.abstractВ статті приділено увагу аналізу основних подій та процесів що відбулись протягом 2014-2019 років у царині децентралізації на Миколаївщині. Зауважено що аналіз чинного законодавства та його застосування, а також дослідження зарубіжного досвіду інших держав засвідчує що є найважливіші «виклики» що висуває влада до суспільства можуть вирішувати лише структури де немає авторитарної монополії, а де є мультицентральний поділ повноважень. Показано, що система місцевого самоврядування є одним з головних механізмів реалізації державної політики у житлово-комунальному господарстві, соціальній сфері, послугах міського транспорту, територіальному благоустрою тощо. Прийняття рішень органів місцевого самоврядування з більшості питань місцевого значення небайдуже для центральних та регіональних органів влади, оскільки економічне та політичне становище країни залежить від їх рішень. У висновках наголошено що сама децентралізація не вирішить усіх наявних проблем, якщо національна реформа не принесе з собою критичну масу політичних лідерів особливо на регіональному рівні та державних службовців на рівні місцевого самоврядування, які отримують достатньо високу матеріальну винагороду та будуть практично обізнані у найкращих практиках прозорого та підзвітного надання державних та муніципальних послуг, щоб протистояти і протидіяти українським реаліям з їх високим рівнем корумпованості, та потягом до елітарності та влади. Тобто ключовим фактором у боротьбі з корупцією та інших проблем є не децентралізація, а професійні посадові особи; зокрема, люди з управлінським досвідом, які прагнуть внести прозорість до повсякденних функцій місцевого самоврядування - починаючи навіть з дрібних деталей, таких як компонування адміністративних будівель, де державні службовці помітніші та доступніші в офісах відкритого плану, замість того, щоб ховатися у теренах дверей та коридорів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectадміністративно-територіальний устрійuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectтериторіальна організація владиuk_UA
dc.titleРеформування адміністративно-територіального устрою Миколаївщини як шлях до здійснення децентралізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2019 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгоров С. А., Штирьов О. М., Андріяш В. І..pdf408.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.