Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШатун, В. Т.-
dc.contributor.authorПолторан, І. С.-
dc.date.accessioned2024-01-16T10:06:36Z-
dc.date.available2024-01-16T10:06:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487-
dc.descriptionШатун В. Т. Основні компетенції лідерів у системі державної служби в розвинених країнах світу = The main leadership competencies in public service system in developed countries of the world / В. Т. Шатун, І. С. Полторан // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2018. – № 2. – C. 427–444. – Бібліогр. 8 назв.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми формування компетентностей лідерства у системі державної служби в розвинених країнах світу. Саме на розвиток лідерства сьогодні спрямовуються зусилля у багатьох країнах світу, як розвинених, так і тих, що прагнуть посилити свою конкурентоспроможність на міжнародній арені. Аналіз останніх досліджень і публікацій свідчить про те, що проблеми ефективного керівництва і лідерства, визначення фахових компетентностей керівників, набуття та демонстрації ними лідерських якостей досліджується іноземними та вітчизняними науковцями. Виділення раніше невирішених частин загальної проблеми. Ключовою спільною рисою у багатьох країнах є використання управління на основі компетенцій, першим кроком якого є визначення загальних компетенцій, якими повинні володіти усі керівники. Мета і завдання дослідження: на основі вивчення світового досвіду визначити основні фахові компетентності щодо навичок набуття та демонстрації лідерських якостей. Виклад основного матеріалу дослідження. Основними критеріями розвитку керівників-лідерів є наявність загальних основ стратегії щодо розвитку лідерства, визначеної на основі чітко окреслених бажаних компетенцій лідерства. Основою діяльності та ключовою спільною рисою у багатьох країнах є, передусім, використання управління на основі компетенцій, першим кроком якого є визначення загальних компетенцій, якими повинні володіти усі керівники на державній службі. Компетенції є комплексною динамічною характеристикою – як опис вимог щодо ефективної поведінки на посаді, який включає знання та навички, а також особисте ставлення та особисті якості які державні службовці мають демонструвати у поведінці при виконанні службових обов’язків для досягнення успішних результатів. Висновки та перспективи подальших досліджень. Аналіз існуючих систем навчання кадрів державного управління у різних країнах світу свідчить про наявність продуманої стрункої системи професійного навчання службовців. Система навчання передбачає широкий спектр предметів та методів підготовки державних службовців з видатними лідерськими здібностями та навичками, серед яких: адміністративні справи; власна ефективність; інформатика; інформаційні технології; людські ресурси. Потребує подальшого ґрунтовного дослідження та розробки система методів пошуку і фахової підготовки перспективних, з точки зору наявності лідерських здібностей, державних службовців з наступним удосконаленням і подальшим розвитком виявлених лідерських якостей. The article is devoted to the research of a problem as to the forming leadership competencies in public service system in developed countries of the world. Leadership is recognized as one of the key factors behind the success of organizations. The leadership development is the exact aim of efforts being made in many countries of the world nowadays, both developed and those who seek to strengthen their competitiveness in the international arena. The leadership competencies profile describes the skills, abilities and competencies that one must have in order to be just the effective leader in their organization. The recent research and publications analysis demonstrates the problems of effective control and leadership, the professional competencies regulation in managers, their leadership qualities acquisition and demonstration being researched by foreign and Ukrainian scholars. The competency-based management use is a key similarity in many countries, the first step whereof is to identify the general competencies that all managers must possess. There is a definite link between the work performed by one occupying their position and the skills they need to perform this work. Aim and task of the research is to determine the basic professional competencies as to the skills of leadership qualities acquisition and demonstration on the basis of the global experience study. The main criteria for the leading managers’ development are the presence of a common framework/ strategic basics as to the leadership development, determined on the basis of the definite desirable leadership competencies. The British public service system has adopted a competency-based approach as an integral system of job requirements, described by behavioral characteristics. A strategic document known as Senior Manager Core Competencies is applied to the higher public service positions in the United States of America and includes fi vegroups of competencies: change management, human resources management, result orientation, capacity business, and coalition formation. Human resources management or human management is recognized as a key responsibility of managers in all the levels, which imposes special requirements to them. The competency-based management use is a primary activity basis and a key similarity in many countries, the fi rst step whereof is to identify the general competencies that all public service managers must possess. Competencies are a complex dynamic characteristic ‒ as the requirements description for effective behavior in a position or a group of positions, which includes not only knowledge and skills, but also the observance of certain values and approaches, personal attitude and personal qualities ‒ which public service officials must demonstrate in their behavior when performing service responsibilities to achieve successful results.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectкерівникuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectкультура управлінняuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectлідерські задатки та якостіuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectпосадаuk_UA
dc.subjectпрофіль компетенцій лідерстваuk_UA
dc.subjectpublic serviceuk_UA
dc.subjectmanageruk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectcompetenciesuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectmanagement cultureuk_UA
dc.subjectleadershipuk_UA
dc.subjectpreparationuk_UA
dc.subjectpositionuk_UA
dc.subjectleadership competencies profileuk_UA
dc.titleОсновні компетенції лідерів у системі державної служби в розвинених країнах світуuk_UA
dc.title.alternativeThe main leadership competencies in public service system in developed countries of the worlduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шатун В. Т., Полторан І. С..pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.