Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвтушенко, О. Н.-
dc.contributor.authorПопова, Т. С.-
dc.contributor.authorСамсонюк, О. О.-
dc.date.accessioned2024-01-16T08:11:04Z-
dc.date.available2024-01-16T08:11:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1481-
dc.descriptionЄвтушенко О. Н. Становлення інституту місцевого самоврядування як децентралізованої публічної муніципальної влади територіальних громад в Україні : теорія та практика / О. Н. Євтушенко, Т. С. Попова, О. О. Самсонюк // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2018. – № 2. – C. 296–321. – Бібліогр. 35 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні й прикладні аспекти процесу становлення публічної муніципальної влади територіальних громад України в умовах реформування системи публічного управління. Зокрема, з’акцентовано увагу на сучасному розумінні та тлумаченні феномену децентралізації, що випливають з Європейської хартії місцевого самоврядування та українських реалій. Наголошено на наявності суперечностей в процесі реформування місцевого самоврядування в умовах децентралізації влади Зазначено, що серед найбільш суттєвих чинників гальмування процесу становлення та розвитку місцевого самоврядування як децентралізованої публічної муніципальної влади територіальних громад в Україні є невідповідність чинної законодавчої бази потребам децентралізації, недостатня інформаційно-роз’яснювальна робо та, опір реформі з боку районних державних адміністрацій та місцевих рад, високий рівень недовіри населення до влади, відсутність в новоутворених ОТГ належним чином підготовлених кадрів тощо. Показано, що інститут МС в умовах децентралізації державного управління є реальною й ефективною формою публічної муніципальної влади, владні риси якої проявляються в можливості територіальної громади на публічну самоорганізацію в правових формах і засобах, які відповідають демократичним принципам. Визначено, що публічна муніципальна влада ефективно функціонує тільки тоді, коли її органи й посадові особи, усвідомлюють, що вони є, насамперед, представниками населення; формулюють потреби населення, й необхідні заходи їх реалізації; ефективно й відповідально займаються забезпеченням умов для нормальної життєдіяльності мешканців відповідної територіальної громади. Обґрунтовано, що реформа децентралізації, створення ОТГ підвищує фінансову спроможність та розвиток матеріальної бази ТГ а також зацікавленість місцевого населення до більш активної участі в управлінні місцевими справами, що прискорює процеси розвитку муніципальної демократії, формування громадянського суспільства в Україні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectінститут місцевого самоврядуванняuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectфінансова децентралізаціяuk_UA
dc.subjectмуніципальна демократіяuk_UA
dc.subjectпринцип народовладдяuk_UA
dc.subjectпублічна муніципальна владаuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectмісцеве співтовариствоuk_UA
dc.titleСтановлення інституту місцевого самоврядування як децентралізованої публічної муніципальної влади територіальних громад в Україні : теорія та практикаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Євтушенко О. Н, Попова Т. С., Самсонюк О. О..pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.