Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаладійчук, С. Б.-
dc.date.accessioned2023-05-25T13:16:54Z-
dc.date.available2023-05-25T13:16:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158-
dc.descriptionПаладійчук С. Б. Індекс публічності – інструмент оцінювання якості діяльності представницьких органів влади на регіональному рівні / С. Б. Паладійчук // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2023. – № 19. – С. 258–274. – Бібліогр. 10 назв.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто підходи щодо оцінювання якості діяльності представницьких органів влади (ПОВ) на регіональному рівні. Встановлено, що оцінювання якості адміністративних послуг може базуватися на основі оцінки споживачами послуг (зовнішня оцінка), оцінки надавачами послуг (внутрішня оцінка) або змішаної оцінки (здійснюється зовнішніми суб’єктами на основі компонування оцінок споживачів та надавачів). Визначено, що показники якості діяльності ПОВ включають у себе показники ефективності використання ними всіх задіяних ресурсів, є, як правило, кількісними, на відміну від показників якості, які є більш складними і являються кількісно-якісними, тобто такими, що відповідають встановленим на конкретній території стандартам якості. Запропоновано у якості інструмента, що дозволяє оцінити якість діяльності ПОВ на регіональному рівні, застосовувати індекс публічності, що дозволяє здійснити моніторинг прозорості, відкритості та підзвітності діяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування. Доведено, що унікальність індексу публічності полягає в тому, що з одного боку вимірювання носить комплексний характер, з іншого – оцінюванню підлягає широкий спектр функцій та напрямків діяльності муніципалітету. Основними об’єктами, які підлягають оцінюванню врамках індексупублічності, є діяльність міського голови (головна посадова особа), виконавчих органів влади (органи уповноважені здійснювати виконавчі та розпорядчі функції) та депутатів міської ради (представницький орган місцевого самоврядування). З метою оцінювання публічності ПОВ всі показники об’єднано у три сукупних компонентних показники – прозорість, відкритість, підзвітність – для кожного з об’єктів моніторингу (міський голова, виконавчі органи влади, депутати). Встановлено, що для підвищення прозорості ПОВ на регіональному рівні варто максимально відображати на сайті всю публічну інформацію, а також регулярно звітувати перед членами територіальної громади.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectпублічна владаuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectпредставницькі органи владиuk_UA
dc.subjectрегіональні представницькі органи владиuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectіндекс публічностіuk_UA
dc.titleІндекс публічності – інструмент оцінювання якості діяльності представницьких органів влади на регіональному рівніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2023 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Паладійчук С. Б. Індекс публічності.pdf292.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.