Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВенгер, В. В.-
dc.contributor.authorРомановська, Н. І.-
dc.contributor.authorЧижевська, М. Б.-
dc.date.accessioned2023-05-22T12:54:44Z-
dc.date.available2023-05-22T12:54:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2306-6814-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1142-
dc.descriptionВенгер В. В. Пошук та реалізація оптимальної моделі українсько-китайського співробітництва в авіаційній галузі / В. В. Венгер, Н. І. Романовська, М. Б. Чижевська // Інвестиції : практика та досвід : наук.-практ. журн. – 2022. – № 4. – С. 5–9. – Бібліогр. 12 назв.uk_UA
dc.description.abstractАвіаційна галузь наразі є однією з пріоритетних галузей економіки України. Водночас, українсько¬-китайське співробітництво може значно покращити ситуацію на ринках наших держав. Співробітництво має бути паритетним для країни. Така співпраця для України має бути в першу передусім у всіх відношеннях, а пошук спільних проєктів, зокрема в авіаційній галузі, повинно бути таким, щоб стратегічно не було негативного впливу на безпеку обох країн. У статті здійснено пошук та визначено напрями реалізації оптимальної моделі українсько¬-китайського співробітництва в авіаційній галузі. Визнано, що однією з переваг України при виведенні своїх літаків на зовнішні ринки має стати розгалужена мережа підприємств, що займаються сервісним обслуговуван¬ням і післягарантійним ремонтом літаків. Розташування таких підприємств має бути з урахуванням мак¬симальної близькості до покупців. Розширення співробітництво з Китаєм щодо участі в проєкті "Один пояс — один шлях" буде вигідно обом країнам. Для України — це можливість залучення в авіаційну галузь додаткових інвестиційних ресурсів та вихід на ринки країн Східної та Південно¬Східної Азії, а для китайсь¬кої сторони можливості серійного виробництва нового українського транспортного Ан¬178 на потужнос¬тях у КНР. Цікавим й перспективним у сфері авіації, на нашу думку, є активне двостороннє співробітництво у сфері інжинірингу, а також пошук точок дотику на взаємовигідних умовах у сфері надання конструкторських послуг. Ще однією формою двосторонньої співпраці є залучення українських вчених для проведення ви¬сокооплачуваних лекцій у Китаї за критичними темами. Маючи спільні цілі, Китай дещо відрізняється від України: він постійно створює власні воєнно-¬наукові школи у високотехнологічних кластерах; постійно удосконалює промислову базу, на якій здійснюється авіабудування. На відміну від Китаю, в Україні спостерігається: застаріла матеріально¬технічна база; існує роз'єднаність розробників, виробників та баз технічного обслуговування і ремонту техніки; старіння кад¬рового ресурсу; дефіцит фінансових ресурсів; залежність від імпорту сировини та комплектуючих. The aviation industry is currently one of the priority sectors of the Ukrainian economy. At the same time, Ukrainian-Chinese cooperation can significantly improve the situation on the markets of our countries. Cooperation should be parity for the country. Such cooperation for Ukraine should be primarily beneficial in all respects, and the search for common projects, in particular in the aviation sector, should be such that strategic influence on the security of both countries is not negative. The article searched and defined the directions of realization of the optimal model of Ukrainian-¬Chinese cooperation in the aviation industry. It is recognized that one of the advantages of Ukraine in the development of its aircraft on foreign markets should be a well¬ developed network of enterprises engaged in servicing and after¬ warranty repair of aircraft. The location of such enterprises should take into account the maximum proximity to buyers. Expansion of cooperation with China on participation in the "one belt — one way" project will be beneficial for both countries. For Ukraine it is an opportunity to attract additional investment resources to the aviation industry and enter the markets of Eastern and South-¬East Asian countries, and for the Chinese side the possibility of serial production of the new Ukrainian transport an¬178 at capacities in China. In our opinion, active bilateral cooperation in the field of engineering, as well as search for mutually beneficial terms in the sphere of design services, is interesting and promising in the sphere of aviation. Another form of bilateral cooperation is the involvement of Ukrainian scientists for high¬ paid lectures in China on critical topics. Having common goals, China is somewhat different from Ukraine: It constantly creates its own military and scientific schools in high tech clusters; constantly improves the industrial base on which aircraft building is carried out. Unlike China, Ukraine has an outdated material and technical base; there is a separation of developers, manufacturers and bases of maintenance and repair of equipment; aging of personnel resource; shortage of financial resources; dependence on import of raw materials and components.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТОВ «ДКС Центр»uk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectспівробітництвоuk_UA
dc.subjectавіаційна галузьuk_UA
dc.subjectлітакобудуванняuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectModeluk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.subjectaviation industryuk_UA
dc.subjectaircraft buildinguk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.titleПошук та реалізація оптимальної моделі українсько-китайського співробітництва в авіаційній галузіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2022 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Венгер В. В. Пошук та реалізація.pdf108.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.