Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1036
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котляр, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-21T08:02:35Z | - |
dc.date.available | 2023-04-21T08:02:35Z | - |
dc.date.issued | 2023-02-04 | - |
dc.identifier.uri | https://www.youtube.com/watch?v=YlMs0M-cnNI&list=PLlRRgZ43NI5GgOdLfZJhENCnL8umPbWUM&index=15 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1036 | - |
dc.description | Котляр Ю. В Дискусія до теми 2. Синергетичний метод у дослідженні Українського державотворення [Електронний ресурс] / Ю. В. Котляр ; ЧНУ ім. Петра Могили // YouTube. Petro Mohyla TV. Плейлист «Проєкт EVADEM». – Миколаїв, 2023. – 4 лют. – Електрон. відеодані. – Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=YlMs0M-cnNI&list=PLlRRgZ43NI5GgOdLfZJhENCnL8umPbWUM&index=15 (дата звернення 21.04.2023). – Назва з екрану. | uk_UA |
dc.description.abstract | В другій лекції доктора історичних наук, професора Юрія Котляра розглядається проблема українського державотворення, для вивчення якого використано синергетичний метод. Становище в Україні вимагає об’єктивного осмислення національної державності не лише в змістовно-структурному, а й в часовому вимірі, тому використання синергетичного методу може забезпечити вибір найбільш досконалих його моделей на майбутнє. Курс відбувається в межах реалізації міжнародного проєкту Erasmus+ за напрямком Jean Monnet Module «Implementation of European values as a basis of democracy in Ukraine». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Petro Mohyla TV | uk_UA |
dc.title | Дискусія до теми 2. Синергетичний метод у дослідженні Українського державотворення | uk_UA |
dc.type | Video | uk_UA |
Appears in Collections: | Котляр Юрій Вадимович |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Котляр Ю. В. Дискусія до теми 2..txt | 101 B | Text | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.