Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШатун, В. Т.-
dc.contributor.authorПолторан, І. С.-
dc.date.accessioned2024-01-16T10:06:36Z-
dc.date.available2024-01-16T10:06:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2616-6216-
dc.identifier.urihttps://dspace.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1487-
dc.descriptionШатун В. Т. Основні компетенції лідерів у системі державної служби в розвинених країнах світу / В. Т. Шатун, І. С. Полторан // Публічне управління та регіональний розвиток = Public Administration and Regional Development : наук. журн. – 2018. – № 2. – C. 427–444. – Бібліогр. 8 назв.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми формування компетентностей лідерства у системі державної служби в розвинених країнах світу. Саме на розвиток лідерства сьогодні спрямовуються зусилля у багатьох країнах світу, як розвинених, так і тих, що прагнуть посилити свою конкурентоспроможність на міжнародній арені. Аналіз останніх досліджень і публікацій свідчить про те, що проблеми ефективного керівництва і лідерства, визначення фахових компетентностей керівників, набуття та демонстрації ними лідерських якостей досліджується іноземними та вітчизняними науковцями. Виділення раніше невирішених частин загальної проблеми. Ключовою спільною рисою у багатьох країнах є використання управління на основі компетенцій, першим кроком якого є визначення загальних компетенцій, якими повинні володіти усі керівники. Мета і завдання дослідження: на основі вивчення світового досвіду визначити основні фахові компетентності щодо навичок набуття та демонстрації лідерських якостей. Виклад основного матеріалу дослідження. Основними критеріями розвитку керівників-лідерів є наявність загальних основ стратегії щодо розвитку лідерства, визначеної на основі чітко окреслених бажаних компетенцій лідерства. Основою діяльності та ключовою спільною рисою у багатьох країнах є, передусім, використання управління на основі компетенцій, першим кроком якого є визначення загальних компетенцій, якими повинні володіти усі керівники на державній службі. Компетенції є комплексною динамічною характеристикою – як опис вимог щодо ефективної поведінки на посаді, який включає знання та навички, а також особисте ставлення та особисті якості які державні службовці мають демонструвати у поведінці при виконанні службових обов’язків для досягнення успішних результатів. Висновки та перспективи подальших досліджень. Аналіз існуючих систем навчання кадрів державного управління у різних країнах світу свідчить про наявність продуманої стрункої системи професійного навчання службовців. Система навчання передбачає широкий спектр предметів та методів підготовки державних службовців з видатними лідерськими здібностями та навичками, серед яких: адміністративні справи; власна ефективність; інформатика; інформаційні технології; людські ресурси. Потребує подальшого ґрунтовного дослідження та розробки система методів пошуку і фахової підготовки перспективних, з точки зору наявності лідерських здібностей, державних службовців з наступним удосконаленням і подальшим розвитком виявлених лідерських якостей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЄмельянова Т. В.uk_UA
dc.subjectдержавна службаuk_UA
dc.subjectкерівникuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectкультура управлінняuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectлідерські задатки та якостіuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectпосадаuk_UA
dc.subjectпрофіль компетенцій лідерстваuk_UA
dc.titleОсновні компетенції лідерів у системі державної служби в розвинених країнах світуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шатун В. Т., Полторан І. С..pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.